Data e postimit: 2014-08-09 14:29:01
Lexime: 2330
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: Gjon.Nikoll.Kazazi
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.I huaji s'bëhet kurr i yti !

Vepra te ngjashme
Autori: Sara · Lloji: Thenie · Tema: Lotet
Sa me fat jam apo jo ? Kurr skam qen vetem , gjithmon ka qen aty dikush per mua qe me ka mbeshtetur e me ka ngushelluar , kurr sme kan len vetem, kur sdo me len, ma kan premtuar dhe un e di se ata e mbajn premtimin, se ata nuk zhgenjejn ata nuk tradhtojn ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Ta mbrojmë Atdheun Të jemi syqel Të jemi guximtar Trim dhe besnik Truallin shqiptarë ta mbrojmë Mos ta shkel shkau Mos ta shkel greku Mos ta shkel i huaji Duhet mbrojtë atdheu ... ...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Darke a mengjes
Si ky shi ne toke u treta, Asgje tjeter s'pashe S'u ndjeva gjalle Se si syte hapa, As vet' s'kuptova Po ndjeja aromen E te errtit shall. S'mundja ta dalloja Ne ish darke a mengjes. Dielli e hena s'ishin, Ndersa qiejt' shikoja Genjenin se lesh...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Sa her rri e mendoj, Ti merr pjes ne ato mendime Te dua ty pa fund... Sepse ti je motra ime!.. Moter nuk kam Po sme duhet 1 Te kam ty,me mir se nje moter Dhe kurr vetem s'me le Ti je me e mira Po ashtu me e veshtira Te dua me shum se veten ...
Autori: Butrint Azemi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nena Terez
Nena Terez E dashur Nena Terez ne ter boten shkove por vendlindjen tende kurr se harrove Ne kalku te Indis Humbe e u trete Por per boten mbar Ne histori mbete Kurr ste harroj oj me e dashura ime qdo her do te mbetesh si ndimesa popull...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: Lily · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 Nentori
Nga qamëria te molla e kuqe nuk pushove kurr kur gjergji e qemali i thirrën nëntorët të zbritnin në flamur. Gjithmon u zgjove në valle dasmash dhe ne luft luftove, duke na ruajtur të shejtin emër shqipojnen. Ky flamur kuq e zi simbolizon d...
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: Futbollisti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Futbolli nuk eshte vetem 1 loj.
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte nje loj qe me ka ber te lumtur,per te qar,te merzitur,te guximshem,te qeshur.Futbolli eshte ajo qe un stervitem cdo dite.NE cdo ndeshje futbolli mundohem ...
Autori: my nigga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "natyra komplekse dhe njerzore e brutit"
Shoqeria Nisja dret rruges se shkolles takon 1 shoqeri qe kurr sdo ta harrosh deri ne pafundesi qastet te ndryshme te jetes gjithmon afer do ta kesh te ndihmon te mendosh ne menyre te drejt besoj se shoqeria ime eshte shume e sinqert ...
Autori: ALGERTA KENGA · Lloji: Poezi personale · Tema: TI
Nena ime e shtrenjt Ti qe mua me dhe jet Ti qe me prite ne krahet e tua Ti qe cdo dit u kujdese per mua Sa her qe un semuresha ti dhe gjum nuk flije Por te koka e krevatit gjithmon me rrije Sa her per mua te jan mbushur syt me lot Kur mendoje se...
Autori: Fisnik.Mulaj · Lloji: Tregim · Tema: jeta ndit te sotit
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket ...
Autori: klevisi · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
mos ec kurr para meje,mbase ste njoh dot mos ec kurr pas meje,mbase nuk di te te udheheq.ec gjithnje perkrah meje qe te jesh nje mik i mire.kjo thenie te qon drejt nje rruge qorre ku e vetmja dalje te qon drejt nje arsyetimi,ku prania e nje miku te mir...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com